Friday, February 25, 2011

I'M BACK

Πέρασαν περίπου 8 μήνες απο την τελευταία μου ανάρτηση!
Μέσα σ'αυτούς τους μήνες πράγματα που έπρεπε να γίνουν δεν έγιναν και πράγματα που έγιναν σίγουρα δεν έπρεπε να συμβούν!
Αυτό που παραμένει βέβαιο και αμείωτο είναι η όρεξη για φαγητό, δημιουργία και φωτογραφία.!
Χαίρομαι τόσο που είμαι πάλι εδώ bloggoφίλοι!
Παρακολουθούσα τους περισσότερους όταν και όσο μπορούσα!

Το πιο αξιόλογο που μου συνέβει και μπορούσε να αποτυπωθεί σε φωτογραφία είναι το ταξίδι μου στην Σουηδία.
Ήταν ένα ταξίδι που μου άνοιξε ορίζοντες!
Βέβαια πολλές φορές αναρωτήθηκα γιατί κ εμείς εδώ στην Ελλάδα δεν μπορούμε να τα καταφέρουμε όπως οι Σουηδοί αφού και δυνατότητες έχουμε και μυαλό!
Τέλος πάντων..
Το σίγουρο είναι οτι εκεί νυχτώνει απο τις 16:00 ενώ εδώ σε λίγο καιρό ο ήλιος της άνοιξης θα μας αποζημιώνει σοβαρά!
Κάποιες φωτογραφίες έτσι για να σας ταξιδέψω:

Η σημαία της Σουηδίας:
Η Ουψάλα την νύχτα:

Το ποδήλατο ως νούμερο 1 μεταφορικό μέσο(εκτός απο τις μέρες με πολύ χιόνι όπως αυτή).


Φυσικά ένα Ελληνικό εστιατόριο!

Στην Σουηδία έχουν Βασιλεία γι'αυτό βλέπεις συχνά Βασιλικά σύμβολα


Αυτό που όλοι με ρωτούσαν όταν επέστρεψα ήταν πως είναι το γυναικείο φύλο!Και δυστυχώς κορίτσια αυτό που λένε οτι οι Σουηδέζες είναι ψηλές και αδύνατες είναι αλήθεια.
Εχω να συμπληρώσω βέβαια οτι είναι πολύ σημπθητικές και εξυπηρετικές (όπως και οι άνδρες φυσικά).

Θα επιστρέψω σύντομα με γλυκές συνταγές και χαμόγελα!

Χαρά..



7 comments:

  1. Χάρηκα που σε ξαναδιαβάζω!
    Πρέπει να ήταν σπουδαία εμπειρία! Αν έχεις διάθεση και χρόνο δείξε και πες μας περισσότερα παρακαλώ!

    ReplyDelete
  2. ΤΥΧΕΡΗΗΗΗΗΗ!!!!
    Καλώς επέστρεψες λοιπόν, περιμένουμε αφηγήσεις, ξεναγήσεις κ.λ.π.
    Προς το παρόν Καλό Σ/Κ

    ReplyDelete
  3. Λοιπόν θα ζήσεις πάρα πολλά χρόνια!!!
    Το πρωί μέσα από κάποιες αναζητήσεις (για περίεργους λόγους) έπεσα πάνω στη σελίδα σου, είδα ότι έχεις λείψει πολύ κι αναρωτήθηκα.
    Καλώς ήρθες και πάλι!!
    Πολύ ωραίες εμπειρίες μας φέρνεις.

    ReplyDelete
  4. Καλώς σας βρήκα και πάλι κορίτσια!!!
    Αγγελική μου θα προσπαθήσω να μεταφέρω τις εικόνες μου απο εκει και με άλλες αναρτήσεις!
    Καλό Σ/Κ και σε σένα συνονόματη Χαρά!!
    Ξανθή μου πολλοί θα υποφέρουν αν ζήσω πολλά χρόνια!χα χα
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  5. Καλώς όρισες!
    Σίγουρα έζησες αξέχαστες εμπειριες!

    ReplyDelete
  6. Καλως όρισες.
    Μας έλειψες!

    ReplyDelete
  7. χαίρομαι πολύ που επέστρεψες!

    ReplyDelete