Tuesday, May 18, 2010

ΜΠΑΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

Δίπλα στη δουλειά υπάρχει ένας φούρνος με καταπληκτικές τυρόπιτες (το ΜΑΜ) όσοι έχουν ακουστά. Μου έχει γίνει κακή συνήθεια λοιπόν όταν γύρω στις 10 γουργουρίζει η κοιλιά μου να περνάω μια βόλτα από εκεί. Αυτό έχει αρνητικές συνέπειες στα jean παντελόνια μου που πλέον δεν κλείνουν.
Έτσι αποφάσισα να φτιάξω κάτι υγιεινό και θρεπτικό για να παίρνω μαζί μου.
Μπάρες ενέργειας λοιπόν!
Την συνταγή την είχα βρει καιρό πριν από το internet και την είχα εκτυπώσει χωρίς αναφορά στο site..
Το ξέρω δεν είναι σωστό αλλά δεν θα ξαναγίνει..
Χρησιμοποίησα:
180 γρ. μαργαρίνη (όχι σοφτ)
χυμό ενός μέτριου πορτοκαλιού(έβαλα και λίγο ξύσμα γιατί μου αρέσει το άρωμα).
2 κουταλιές μέλι
1 κ 1/2 κούπας κουάκερ
1/2 κούπας kellogs ολικής άλεσης
1/4 κούπας αλεύρι που φουσκώνει
1/2 κούπας δαμάσκηνα(κομματάκια ή λωρίδες όπως σε βολεύει να τα κόψεις)
1/2 κούπας αμύγδαλα καβουρδισμένα
1/4 κούπας καστανή ζάχαρη
1/3 κούπας καρύδα
μισό κουταλάκι μαγειρική σόδα
Η διαδικασία πολύ απλή.
Σε μπέν μαρί βάζω το βιτάμ και το μέλι να λιώσει το βιτάμ.
Τα κατεβάζω, προσθέτω και όλα τα υπόλοιπα υλικά και είναι έτοιμο για φούρνο.
*Καλό είναι το αλεύρι να το ρίξω στο τέλος και σιγά σίγα γιατί μπορεί να μην τα χρειαστεί όλο ή ακόμα και χρειαστεί λίγο συμπλήρωμα.
Βάζω μια λαδόκολλα στο 22*32 ταψάκι για το ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 170 βαθμούς για 25-30 λεπτά.
Το αφήνω να κρυώσει και το κόβω σε σχήμα που με βολεύει (μάλλον τα ορθογώνια βολεύουν καλύτερα).

Οk οι τυρόπιτες είναι πιο νόστιμες το παραδέχομαι αλλά και τα energy bars θα κάνουν τη δουλειά τους.

8 comments:

  1. Καλή αρχή και καλή συνέχεια στο μπλογκ σου. Χαίρομαιπου με βρήκες και σε βρήκα. Ωραίες οι μπάρες!

    ReplyDelete
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΜΠΑΡΕΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ!ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΝΟΜΙΚΕΣ!!ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!

    ReplyDelete
  3. Ευχαριστώ κορίτσια!
    Εμπρός λοιπόν για μπάρες ενέργειας!
    Φιλιά.

    ReplyDelete
  4. Νομίζω πως είναι η καλύτερη επιλογή αν θέλεις να χάσεις κιλά και παράλληλα να μπορείς να τρως και κάτι γλυκό.
    Ευχαριστώ για την συνταγή!

    ReplyDelete
  5. Αχ αυτά τα διαιτιτικά!!! Τα μισώ!!! Και μόνο που είναι διαιτιτικα!!! χιχιχι... Όπως κατάλαβες την αγαπάω την κοιλίτσα μου και την γεμίζω μόνο με παχυντικες τροφές!!!

    Ευχαριστούμε για τη συνταγή.. εγώ δεν θα τα δοκιμάσω αλλα για όλες τις υπόλοιπες!

    Πολλά φιλάκια

    ReplyDelete
  6. Φανταστική ιδέα!
    Μπράβο Χαρά!
    Καλώς σε βρήκα!=)

    ReplyDelete
  7. Καλημέρα Χαρά! Να πω καταρχήν ότι χαίρομαι που βρήκα το πολύ όμορφο blog σου! Και δεύτερον να εξομολογηθώ ότι έχω τρομερή αδυναμία σ'αυτές τις μπάρες ενέργειας , εκείνες του Starbucks τις έχω τσακίσει! Τώρα που βρήκα τη συνταγή αυτή θα δοκιμάσω να φτιάξω μερικές!

    ReplyDelete
  8. καλημερα χαρα! επειδη επιθυμω να φτιαξω τις μπαρες σου, θα ηθελα να ξερω αν γινονται μαλακες (οπως εκεινες του εμποριου) ή crunchy? ευχαριστω για την βοηθεια σου εκ των προτερων!

    ReplyDelete